Snart är det JUL!

Längtar fansansfullt efter julafton just nu och på torsdag bär det av till Örebro och sen blir det fira av det med hela stora släkten! Imorgon är det dags för glögg, julstädning, pepparkakshus pyntning och julgranen ska få på sig lite kläder!

Har redan fått lite julklappar faktiskt, jag vet fusk, men ändå! Fick ju jackan av mamma eftersom jag inte skulle vara sjuk på jul (har ändå haft feber och ont i halsen...) sen fick jag söta undisar av Mimmi idag, tack så mycket! Och ett MVG av min religionslärare, den har nästan varit den bästa hittills! Gud vilken nörd jag är...

Hade även en Buzz turnering idag och mina damer samt herrar, JAG är MÄSTAREN i la famiglia Nilsson! HA!

Haha, dags att sova? Ja. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0