Julia ska bli nunna?...

...eller inte? Hennes uttalande idag var iaf att hon ska inte ha sex förän hon klarar rubriks kub... Sa jag föresten att hon börjat försäka lösa den? (Lördagen den 31 januari började hon, måste komma ihåg detta!) Hon har en sida nu, bravo!.. Vi har en vadslagning om när Julia kommer klara det, Bea satsar på Maj, om två år.

Idag såg vi matsalskillen, han är sååå snygg! Simmare sa Julia vilket måste betyda att han har snygg kropp, eller har jag kanske fel nu? Julia tycker INTE att han är snygg, men jag tycker INTE att boxermannen är snygg, så det är ju bra, då jagar vi inte samma kille. Fast jag skulle kunna tänka mig honom, men typ utan huvud.

Idag ska vi kolla på huset igen, andra gången nu. Mamma gillar det, jag har inte sett det än, men jag gillar det. 10 min till skolan, 2 min till tåget, 15 min till skolan och 2 min till Julia om man går. Kan det bli mer centralt bra för mig?

Ska plugga svenska äcklet nu, puss.



2 veckor och 5 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0