En studiedag i mars

Idag har det varit en bra dag! STUDIEDAG! Dagen började lite dåligt med pappas höga telefonröst (ibland undrar jag varför han använder mobilen, dom i skåne kan säkert höra honom utan den...), men när man ändå är vaken kan man gå upp.

Så jag gick upp, runt 8 sådär, JAG VET, TIDIGT! Åt gooood frukost, sen städa jag lite i mitt rum (fast nu är det stökigt igen) för jag håller på att göra om. Sen så gjorde jag det som var tråkisgast idag, räkna matte.... DÖ! Men det gick bra, jag FATTADE typ allt... Haha.

Blev träning idag också med morsan, alltid lika kul. Men det roliga är också att morsan spanar killar med mig! Lite konstigt men det konstigaste va gubben brevid mamma som lukta så äckligt att man inte kunde stå brevid honom, inte ens GÅ förbi! Stackars gubbe.

Å nu, ja nu sitter jag här å är glad och uttråkad, sen har jag lite ont i musklerna också.

Ja juste, jag gjorde nort mig, oooops, men va sjutton, jag överlever nog...?

Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0