Död

Jag vill inte ha vecka. Jag ska ta en vecka ledigt tänkte jag. Känner inte ALLS för att gå i skolan och göra en massa, finns ju andra saker som är roligare... Är idag död efter en rolig och mysig helg. Galet att man ska vara trött efter helgen, men det kanske betyder att man lyckats? Att helgen var bra kanske? Troligen. Orkade knappt gå upp i morse och ännu mindre bry mig om hur jag ser ut, så gott folk! Det ser ut som jag nyss klev ur duschen, vilket jag också gjorde...

Så, nu måste jag gå till bussen. Bajs. Jag orkar inte! Jag vill ha en rulltrappa enda ner till bussen. Det vore skönt och bekvämt. Då kanske jag inte skulle missa bussen lika ofta.

Näe, mot skolan nu. Dags att röra på sig.... Jag kommer säkert halka och gå sönder på vägen ner också bara för att. Gud vad jag är negativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0