En helt vanlig onsdag?

Vaknade 8 fast jag fick sova till 10. Kul. Nej inte alls. Så vad gjorde jag? Jo istället för att somna om städade jag mitt rum och tvättade. Jag är ett freak, jag vet.

Ska på möte om projektarbetet idag. VUXET! Haha inte alls. De är antagligen barnsligare än vi? Nja, det är nog inte möjligt, eller?

Sen blir det ett besök hos frisören... Dags att ändra hårfärg igen... Oups... Jag vet, man ska vara försiktig med sitt hår, men lite av mitt självförtroende försvan med det blonda och även några av mina ragg... Haha.

Näe, men nu ska sminket på och sen bär det av.

Pussar



Snyggt va?....


Kommentarer
Postat av: Julia

hörrö, vi har pratat om tungan...<3

2010-10-20 @ 22:19:26
URL: http://bondgrogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0