Me or you?

Det har nu hänt FÖR många gånnger. INTE okej. Jag är en ANNAN människa.

Sen jag färgade håret har folk trott att jag varit Josefin (min lillasyster) hela tiden! INTE OKEJ! Men man får väl skylla sig själv? Hon var ju trots allt brunett före mig. Men så sjukt lika är vi väl inte?

Iaf så blev jag igenkänd som Josefin på gymet idag. Han var tydligen hennes killkompis storebror och AS HET! JAG VILL HA HONOM! Aj då, desperat? JA! Så nu har jag ett litet (ehm, stoooora muskler) span på gymet. Najs. Kul. Spännande.

Annars är det en del snyggingar där (på gymet alltså). Så det är ju inte sååå tråkigt att gå till gymet, man kan ju alltid kolla på snygga saker (killar).

Adioso!



Så lika är vi väl inte? Iof var jag blond här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0