Att plugga eller träna

det är frågan?!

Känns som jag har en massa plugg, fast jag egentligen inte har det. Konstigt. Idag blir det till att färga om håret och dra till gymet med mamsen? Hoppas hon ska dit så jag kan få skjuts, vore ganska soft faktiskt. Jag är för lat för att ta bussen helt enkelt.

Idag var en vanlig dag i veckan, skola som vanligt sen blev det en liten tripp till läkaren. Allt sitter på rätt plats och fungerar som det ska så jag behöver inte oroa mig. Funderar dock på att dra till naprapaten för min höft knäpper konstigt...?

Köpte en underbar ny tidning idag! Cosmopolitan(min favo tidning) har nu även börjat med en tidning om hälsa och kondition, Cosmopolitan träning och hälsa är namnet kort och gott! Har bara bläddrat lite lätt i den ännu, men det ser lovande ut! Jag gillart!

Dags för lite läxor, ciao!




Appropå tränning så gick jag upp för alla dessa trappor idag när jag skulle till läkaren, hela vägen till våning 5. Jag är stolt över mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0