Att bli vuxen, lektion... ?

Jag är inte så bra på att lära mig att bli vuxen, jag glömmer mycket hela tiden och så måste man lära om... Men trots detta så är jag ju vuxen ibland. Till exempel när jag sitter barnvakt, då är jag absolut vuxen och ansvarstagande, jag sitter inte alls och pillar med mobilen eller leker med en massa leksaker fast barnet inte vill det... Haha, skämt å sido, jag tycker faktiskt om att sitta barnvakt och jag känner mig vuxen när jag gör det eftersom att jag har ansvar för en annan människas liv.
Men idag tog jag ytterligare ett steg i vuxenvärlden, jag var med om en telefonintervju för ett sommarjobb... Mitt FÖRSTA sommarjobb nånsin, å herregud hur ska detta sluta?
Dock r ju Gröna Lund inte sådär väldigt vuxet, man får ju gärna vara barnslig där, bara man tar ansvar och ger bra service. Men ärligt, det är ett tivoli, blir inte alla som små barn där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0