Zzzz

Har nu spelat sim i typ 4 timmar, jag är beroende och har fått musarm. Yeah. Imorgon måste jag gå upp klockan 6.00, fml! Men jag ska varagrymt effektiv också med en massa möten och jobb!

Om jag vore en vettig person som tog bra beslut skulle jag ha sovit vid det här laget så jag inte ska vara trött imorgon, men nu är jag ju inte det. Det var ju synd. Istället ligger jag här helt ensam och fryser, det är sjukt stor skillnad mellan att sova ensam och att sova två. Jag kanske smyger in till min syrra i ren desperation (är det ett ord) och suktan efter närhet. Det är ju så mysigt...

Hmm det ska regna och vara lite mplnigt imorgon, vad ska man då klä på sig? Eftersom att jag ska sitta barnvakt ska det vara bra lekkläder och så vill jag ju inte vara för varm heller... Vilket dilemma! Blir nog ett desperat beslut imorgon mitt i stressen. Något jag har bestämmt är iaf hur jag ska ha håret. Det är ju ändå ett framsteg...!

Hmm, nu ska jag nog sova eller typ ringa en vän. Trött tjej...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0