Jävla solhelvete!

Jag är ljus, nja kanske mer åt det väldigt vita hållet så jag VET att jag måste smörja in mig ORDENTLIGT. Så jag gör det, men ÄNDÅ SÅ HAR JAG BRÄNT MIG! Helvete, helvete, helvete... Tur att det iaf finns alovera och ac, annars skulle jag nog inte klara mig...
Imorgon är det sista dagen på ön (Koh samet) och på stranden, sen bär det av till Bangkok, shopping, lyxhotell och slappa dagar vid poolen! Ska bli skönt med lite extra lyx sådär innan man åker hem!
Sen om jag ska vara riktigt ärlig ska det bli lite skönt att slippa all sand också, inte för att den är hemsk eller nått, älskar att gå i sanden, utan mer för att den är ÖVERALLT just nu... Haha men jag ska inte klaga, det kunde ju varit snö...
Nu ska jag återgå till det jag gör hela dagarna, absolut inget alls! Ha det så kul i kalla Sverige med all snö!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0