Gratis är gott!

Gratisbio.se är en sajt där du kan tjäna ihop poäng som sedan blir presentkort eller dylik. Genom att vara medlem där och utföra ”uppdrag” samlar du ihop poäng som sedan blir ”belöningar”.
Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om detta, var min kompis som tipsade om det. Hittills tycker jag det är krångligt och lite otympligt, men vi får väl se när jag har klickat runt lite och lärt mig hur det fungerar. Någon som provat och faktiskt fått hem något? Haha, man vet ju aldrig! Tänker dock inte pynta bloggen med reklam för att få lite poäng, så mycket ar jag iaf bestämt! 
Testa själv, det kostar inget och man kan gå ur, tror jag…? 



Gratisbio.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0