Träna träna varje fredag



Ja, hur går det med träningen egentligen? Inget vidare tror jag. Har varit svårt att få till 3 gånger i veckan den senaste tiden och egentligen vet jag inte varför. Vad är jag så upptagen med så att jag inte hinner träna? Dagens stora fråga.
 
Men igår var jag på gymmet och svettades, riktigt mycket faktiskt. Imorgon ska jag ta en joggingrunda också. Om jag orkar efter vaccinet, ska ta en sån där TBC spruta. Annars blir det på’t igen på torsdag och fredag. DEN här veckan SKA jag träna 3 GÅNGER. Okej+ Hör ni det. Nu jävlar. Det + mindre portioner och jag hoppas att kroppen kommer hitta tillbaka och orka mer. Jag behöver det just nu.
 
Kanske ska börja ta PW’s med dessa, tror ni på dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0