Vilken härlig dag

Tisdag, men även mini fredag idag. Imorgon är det nationaldagen och det betyder ledigt och sovmorgon. Detta firas med middag och fotboll ikväll på Buco Nero med killen. Kul! Innan ska det ivägs och ta prover inför läkarbesöket nästa vecka och så lite shopping med mamman innan jag beger mig mot staden igen.

Blev så lycklig idag när jag vaknade och såg det fina vädret! Ett tecken på att nationaldagen kommer vara varm och solig? Knappast men hoppet blev lite större!

Satsar på att slappa och rensa ut alld en skit som gömmer sig i mitt rum. garderoben ska också få sig en ordentlig genomgång, det behövs. Alltid kul att förnya och förbättra, älskar rena och fina rum! Just nu vill jag få till någon sorts sommarkänsla då den oftast saknas utomhus!..


Kommentarer
Postat av: Clara

jordgubbar mums!

2012-06-05 @ 21:59:13
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Jordgubbar mums!♥

2012-06-07 @ 18:42:16
URL: http://solinjamil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0