I know I should love you...

...but I DONT!
Alla älskar dessa, men jag är ledsen Jeffrey Campbell, det fungerar bara inte. Det var aldrig ett "vi". Jag har alltid haft lätt komplex över mina breda stora fötter(som egentligen inte är så stora, 38:or, men jag har alltid tyct det). Det är väl en sån där typisk tjejgrej där vi inbillar oss något löjligt sen är verkligheten helt plötsligt så som vi tror..
Visst, de är coola, men den där jätte klacken i trä, verkligen? ONÖDIGT. Skulle känna mig som en klampande elefant.. Men, det tragiska är att när jag ser dem på en del andra är det skor jag verkligen dör för. Hmm, en hat kärlek är vad det är Jeffrey Campbell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0