21 maj

Måndag idag vilket betyder ny vecka. Sen är det 21 maj vilket betyder att det är 5 dagar kvar till löning. Jag har 89 kronor kvar på mitt konto efter en rolig tjejkväll... Men som sagt, snart är det löning! Ska bli en varm vecka med mycket sol så jag har lite ångest över att sitta här på kontoret. Men det kommer jag nog komma över sen när lönen trillar in!

Är sjukt sugen på att resa just nu, Berlin lockar med billiga resor och häftigt nattliv. Får se om det blir Berlin eller London i höst kanske. men det beror ju helt på vad för resa jag ska göra sen i vinter. Men idag är idag och nu är sommaren på ingång, det ska firas med 20 års fest i helgen. ska nog våga mig på en kort klänning och bara ben, känns som att det kommer att fungera!

Ganska lugnt schema denna vecka. Inte så mycket jag måste fixa till, ska städa lite men annars är allt på det lugna!

  • Måndag: Jogga 2,5 km och tvätta
  • Tisdag: Thaiboxning
  • Onsdag: Hämta pass + ID kort
  • Torsdag: Städa
  • Fredag: Gymmet
  • Lördag: Fira 20-åring
  • Söndag: Sola och vara bakis



    Här jobbar jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0