Önskelista - Jag som ska spara....



Berburry Trench - VILL HA, den är klassisk, passar till allt och verkligen TO DIE FOR!



Marc Jacobs är min nya favorit designer, jag kan inte få nog. Iphone skalen finns i flera olika färger och jag vill nog ha en limegrön, guldig eller silvrigt. Kanske orange om det finns? Åh, ge mig allt och PIMP MY PHONE pleas!


Älskar Michael Kors väskor. de är så enkla och praktiska! Inte stora men rymliga inuti. Det är en stor väska i en liten väskas förklädnad! Ge mig nu så jag har nått snyggt till jobbet... Snälla?..


Denna vill jag bära till stranden. Fina färger och passar perfekt till mitt blonda hår. Finns på Twilfit och i deras webbshop som precis öppnat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0