Smooth criminal

Blir så inspirerad av att läsa den här bloggen, vill bara träna och leva nyttigt och hitta tillbaka till formen igen, vore verkligen underbart om det kunde gå. tappa sisådär 6-10 kg skulle nog kunna gå, men det handlar om att i slutendan vara riktigt nöjd med sig själv. Ska tagga igång nu och försöka att inte deppa ihop den här veckan då jag verkligen INTE vill träna. Kan jag bara ta mig ut 2-3 gånger så kommer det nog gå bra. Idag när jag kommer hem så smäller det, nu jävlar kör vi den här veckan ochskå, å så nästa, å nästa, å nästa!

Körkort och träning ska sättas den här sommaren och jag ska inleda hösten med ett bättre självförtroende. Det är mitt mål och min dröm. Nu kör vi!

Vill ni också kickstarta och finna inspiration och bara hitta bra övningar? Spana in denna blogg! Tjejen peppar mig som fan och nu vill jag bara ut och springa... Men först måste jag jobba! Haha!

Någon annan där ute som behöver en pepp kompis? Skulle vara kul att ha någon att dela med sig till och peppa och tävla lite! Jag är på så släng iväg en kommentar om någon känner för detta!

 

Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0