VS <3

Jag är ett stort fan av Victorias Secret och kan inte förstå hur de inte har en butik i Sverige! Men, jag får överleva på deras webbshop (trots att det är super dyrt) och mina besök i staterna (som inte är så många).
Men nu är ju jag en lycklig tjej och olycklig tjej (han är ju borta i en månad) då min pojkvän ska på roadtrip i USA i sommar! 

Har börjat drömma mig bort på deras hemsida och hittat en massa små söta underkläder och bikinis som jag bara dör för!! Har gjort en lååååång önskelista, sen ska jag skicka med pengar och be snyggingen min att go crazy på Victorias Secret åt mig! Ska måtta allt också så han vet vad han ska ha för storlekar. Konstigt nog (!) litar jag på att han köper snygga grejer åt mig, är dock lite orolig för om han prickar rätt med färgerna, men han vill ju att jag ska vara snygg och sexig så helt fel kan det ju inte bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0