Working

Kämpar med träningen som fan nu. Nu jävlar gäller det och jag ska klara det! Jag SKA träna 3 gånger i veckan, MINST! Ska försöka blanda olika sorters träningsfomer, har delat upp dem i lite olika grupper:

  • Dans, Yoga, Pilates
  • Powerbox, Core, Thaiboxning, Cirkelträning, X-fit
  • Löpning, Spinning, Jogga, Powerwalk

    De olika grupperna har lite olika fokus och är olika sorts träningsupplägg. Första gruppen rör mer smidighet, långa muskler och "mjukare" träning. grupp 2 har mer med styrka att göra medans tredje gruppen har mer fokus på kondition.

Tror att detta ska fungera, eller jag VET att detta ska fungera! Haha. Jag ska kämpa för det iaf och verkligen gå in för det. Det finns ju ingen skönare känsla än att känna sig stark och frisk, man får så mycket mer energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0